

W naszym sklepie posiadamy jedną formę płatności:
- Przelew na konto - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
Informacje odnośnie przelewu Klient otrzymuje w wiadomości e-mail po złożeniu zamówienia.
- Płatności Shoper - Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)
Wykaz obsługiwanych banków oraz kart płatniczych w usłudze płatności Shoper :
Banki dostępne w usłudze “Pay-by link”
- mTransfer – mBank
- Inteligo – PKO BP
- Bank Pekao
- Bank PKO – IKO
- Bank PKO- IPKO
- Bank Pekao- PeoPay
- VOLKSWAGEN BANK – POLSKA
- Bank Zachodni WBK
- BNP PARIBAS
- Pocztowy24
- Deutsche Bank
- SGB Bank SA
- GET IN BANK
- Credit Agricole
- ING
- BNP PARIBAS eBGŻ
- Raiffeisen Bank Polska
- Eurobank
- Millennium BANK
- BOŚ Bank
- Citi Bank Handlowy
- Alior Bank
- PBS Bank
- NET – Bank Express
- Toyota Bank
- PLUS Bank
- T-Mobile – Usługi bankowe
- Płatności BLIK
Operatorzy kart płatniczych, dostępnych w usłudze “Płatności Shoper”
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro